מקומות לאירועים קטנים

מקומות לאירועים קטנים

מקומות לאירועים קטנים

כבר לא צריך לעשות אירועים בבית – מקומות לאירועים קטנים

יש לא מעט סיבות טובות בהם נזדקק להקים אירוע בסדר גודל קטן ונעדיף במקום בבית לחפש מקומות לאירועים קטנים .אירוע קטן יכול להיות בריתה לתינוקת, ציון מאורע שמח במשפחה המצומצמת כמו קבלת קידום במקום העבודה, יציאה לגמלאות, יכול להיות כנס מחזור של כיתה אבל גם בהחלט יכול להיות בר או בת מצווה בפורום מצומצם יחסית, יום הולדתמסיבת רווקות או אירוע חברה שאנו מארגנים בעצמנו לעסק או חברה קטנה.

מקומות פשוטים לאירועים קטנים לא חסר במיוחד באזור המרכז, למשל במתנסי"ם או אולמות של בתי כנסת שניתן לשכור בזול אבל במקומות כאלה תאלצו להיתקל בהרבה צרכים שתאלצו להזמין בנפרד, כמו שולחנות לאוכל, כיסאות נוחים, אוכל ומוזיקה, חברת ניקיון ועוד הרבה מרכיבים כאשר בסופו של כל כאב הראש הזה עדיין תסיימו עם אירוע שהוא בסך הכל ברמה בינונית.

הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון:

  • כמות האורחים – רגע לפני שסוגרים עם מקום כזה, חשוב להיות סגורים על כמות המוזמנים. האם המקום באמת מתאים לאירוע שלנו? האם לא יכול להיות שיהיה צפוף ועדיף לנו לכוון לאולמות גדולים יותר? האם רחבת הריקודים יכולה להכיל את כמות המוזמנים שלנו ולספק להם הנאה או שהיא תהיה צפופה מידי ורבים יבחרו לשבת במקום לרקוד?
  • האוכל – האוכל המוגש במקום צריך להיות לטעמינו אך גם מותאם לסוג האורחים שלנו בעיקר כשמדובר על אירוע קטן עם כמות מוזמנים מצומצמת יחסית. אם רוב המוזמנים נערים ונערות התפריט המוצע באולם צריך להיות עם מנות שמאימות להם, אם רוב האורחים מעדה מסוימת חייבים להתאים להם את האוכל וכמובן, כל נושא הכשרות שגם אותו צריך לוודא בכדי שלא יהיו אי נעימויות.
  • המוזיקה – המקום צריך לספק מערכת סאונד איכותית כדי שניתן יהיה לשמוע את המוזיקה בכיף והמוזיקה עצמה גם היא צריכה להתאים לסוג האירוע ולסוג המוזמנים בו.

מקומות לאירועים קטנים במרכז

לכל אירוע יש תקציב בין אם הוא אירוע משפחתי ובין אם הוא אירוע עסקי ואתם צריכים להוציא מהתקציב הזה את המקסימום. מקומות לאירועים קטנים במרכז יציעו לכם מחיר סביר לאירוע בלי צורך להתחייב על מקום ואלמנטים מיותרים. היתרון המרכזי של מקומות כאלה לאירועים קטנים הממוקמים באזור מרכז הארץ שזה כמובן נוח לכל מוזמן לאירוע בין אם הוא מגיע מהמרכז ובין אם הוא מגיע מהצפון או מהדרום. היתרון של הארץ הקטנה שלנו שבמרחק נסיעה הגיוני כל אחד יכול להגיע לאירוע בתנאי שהוא מתקיים במרכז, באותו היום ולהספיק להגיע הביתה בזמן סביר לאחר סיום האירוע ללא צורך בהתארגנות לפתרון שינה ללילה.

גם באירוע קטן ואינטימי עדיין זקוקים לאלמנטים שונים כמו מקרן סרטים,אוכל טוב, אטרקציות ופינוקים, פינות התבודדות, בר משקאות טוב , מערכת סאונד טובה עם עמדת די ג'יי ושהמקום יהיה מטופח, זה שהאירוע הוא קטן עם מעט משתתפים לא אומר שצריך להתפשר על האיכות, אלא פשוט למצוא מקום שמותאם לגודל האירוע .דבר חשוב מאוד נוסף הוא שיהיה מספיק חנייה לכל המוזמנים.

לסיכום,

דווקא אירועי קטנים יחסית יכולים להרבה יותר כיפיים חווייתיים ומוצלחים מאירועים גדולים. האווירה המשפחתית, האורחים שרבים מהם מכירים האחד את השני, ובעלי האירוע שנמצאים במרכז העניינים ומקבלים התייחסות ראויה עושה את ההבדל אבל הרבה עדיין תלוי במיקום והמקום שתבחרו לבצע בו את האירוע ורצוי ברוב הפעמים לא לערוך את האירוע בבית הפרטי כי לכולם מגיע להנות!

כתבות נוספות

מקומות לאירועים קטנים

כבר לא צריך לעשות אירועים בבית – מקומות לאירועים קטנים יש לא מעט סיבות טובות בהם נזדקק להקים אירוע בסדר גודל קטן ונעדיף במקום בבית

קרא עוד »

לחגוג בר/ת מצווה
עם מכבי תל אביב!

*כולל חדר VIP פרטי לכל האורחים.