ימי הולדת / אירועי שף

חוגגים בגדול יום הולדת בחצר האחורית

זה לא משנה אם זה יום הולדת עגול, חצי עגול, או לא עגול בכלל. זה לא חשוב אם זה יום הולדת 6, 16 או 60, "החצר האחורית" הופכת כל יום הולדת לחוויה בלתי נשכחת,
כאשר אנחנו יודעים איך לעשות בדיוק את ההתאמות הנכונות לגיל הנכון ולספק עבורכם ועבור היקרים שלכם את המסיבה הטובה ביותר.
מחפשים מקום מיוחד לחגוג יום הולדת למישהו יקר? רוצים לערוך יום הולדת חגיגי במיוחד? הגעתם למקום הנכון! אז אפשר להגיד מזל טוב?

מה צריך לכלול מקום ליום הולדת מנצח?

לוקיישן חלומי: אם אתם מארגנים מסיבה ורוצים שכל החברים יגיעו, כדאי לבחור במיקום מרכזי ונגיש, עם חנייה מסודרת ואווירה שמתאימה לכם. בין אם אתם גרים במרכז או באזור השרון ומעוניינים ביום הולדת קרוב לבית או בין אם אתם גרים רחוק מהמרכז ומתכנים להזמין משפחה וחברים הבאים מכל רחבי הארץ, בין אם האירוע גדול ובין אם זהו אירוע קטן ואינטימי.
אפשרויות קייטרינג מגוונות: זה לא כיף להתרוצץ ולחפש גם מקומות לימי הולדת וגם קייטרינג או שף חיצוני. מקום שמציע לכם את שני השירותים ביחד הוא בחירה הרבה יותר נכונה עבורכם . אם תבחרו ב"חצר האחורית", תהנו גם ממקום יפיפה ומיוחד לחגוג בו יום הולדת קצת אחרת וגם מאפשרויות קייטרינג שונות לבחור מהן.
מבחר גדול של אטרקציות לילדים וצעירים ברוחם: אנחנו בעד להרגיש ילדים כל הזמן, גם אם אתם חוגגים יום הולדת בוגרת. לכן אנו מציעים לכם מגוון פעילויות ואטרקציות בתוך חלל המסיבה, מעמדת די.ג'יי דרך אפשרות לעשות על האש ועד למתקני אקסטרים שונים. אצלנו תמצאו אטרקציות כיפיות לכל גיל – כולל בריכה מפנקת עם כיסאות נוח מעוצבים שמחכים רק לכם. הכל מוצע לכם בחבילה אחת ובמקום אחד – מהאוכל עד המוזיקה, מהאטרקציות עד למערכת ההגברה, מהמקרן ועד לברביקיו. עדיין מתלבטים? תוכלו להגיע אלינו לביקור ולראות איך חוגגים אצלנו ונהנים מכל רגע.

רוצים לארגן מסיבת הפתעה? קבלו כמה טיפים מאתנו

ראשית, בחרו נושא שקשור לעולם של חתן או כלת השמחה: הפכו את המסיבה לממותגת וייחודית באמצעות נושא מיוחד שמחבר בין הכל – בין האוכל, המוזיקה והאווירה.
בדקו איזה מהאטרקציות של המקום החוגג/ת עשוי/ה לאהוב.
קבלו מאיתנו רשימה של כל האטרקציות הקיימות כחלק מהמקום פלוס רשימת אטרקציות ומתקנים נוספים שאנו יכולים לספק בנוסף
ונסו לבחור את הדברים המתאימים ביותר להפתעה שלכם.

לסיכום,
חגיגת יום הולדת היא דבר מרגש בכל גיל, לא משנה אם אתם בני 15 או 50.
זה זמן להיפגש עם חברים, להתעדכן, להתפרע ולחגוג את כל הדברים הטובים שקרו לכם השנה.
אם זה יום הולדת עגול, אז בכלל כדאי לחשוב בגדול ולמצוא מקום ליום הולדת שמגשים לכם חלומות חדשים.

מחפשים מקום לערוך בו את האירוע ?

נשארו שאלות? אנחנו נענה עליהם!
השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!

לחגוג בר/ת מצווה
עם מכבי תל אביב!

*כולל חדר VIP פרטי לכל האורחים.