אירועים קטנים בשרון עושים בחצר האחורית

אירועים קטנים בשרון עושים בחצר האחורית

אירועים קטנים בשרון עושים בחצר האחורית

אירוע קטן יכול להיות אירוע משפחתי מצומצם, אירוע של קבוצת חברים קטנה או של עסק או חברה קטנים עם דרישות ספציפיות מסוימות וכמה הבדלים קטנים בין אירועים פרטיים לעסקיים כמוסבר למטה, אבל למעשה זה יכול להיות כל סוג של אירוע ומה שיגדיר אותו כ"אירוע קטן" הוא פשוט כמות המוזמנים שבו. היתרון הגדול של אירועים קטנים זה שהם קטנים ואינטימיים! המוזמנים מקבלים יחס אישי ומפנק יותר מאירועים גדולים אבל מצד שני צריך לחשוב היטב על כל הפרטים הקטנים ולהתארגן כראוי כי כל דבר מקבל משמעות גדולה יותר.

גם אם אתם לא מאזור המרכז אבל יש לכם מוזמנים מכל הארץ, אירועים קטנים בשרון הם אופציה שאתם צריכים לחשוב עליה. אזור השרון קרוב מאוד למרכז אך הוא עדיין מחוצה לו והוא נוח להגעה כמעט מכל מקום בארץ.

מה כדאי לבדוק

אתם בדיוק נמצאים בתהליך חיפוש של מקום לאירועים קטנים בשרון? אם אתם רוצים לקבל מידע אמיתי ולבחור נכון מקום לאירוע קטן באזור הזה, אל תתעצלו, קומו ובואו להוד השרון, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו בזמן שמתקיים אירוע בסדר גודל ואופי דומה לזה שאתם מתכננים ,להתרשם בעצמכם ולבדוק :

  • מספיק מקומות חניה
  • מקום עם תחושה פרטית ואינטימית
  • האם יש לכולם מקום לשבת ולרקוד?
  • מקום מטופח, גינה מטופחת, שירותים נקיים
  • האם צוות המקום "משתלט" יפה על האירוע
  • רמת האוכל וסוגי תפריטים
  • אטרקציות ופינוקים לילדים, נוער ומבוגרים

אהבתם את מה שאתם רואים? פנו אלינו מיד לשריון תאריך וקבעו פגישת המשך בה נוכל לסכם את כל הפרטים הקטנים.

מקומות לאירועים קטנים בשרון – לפרטיים ולעסקים

מקומות לאירועים קטנים בשרון מתחלקים בגדול לשני סוגים – מקומות הבנויים לאירועים פרטיים או כאלה המותאמים להרים אירועים עסקיים.

  • אירועים פרטיים – לאירועים פרטיים מגיעות משפחות עם ילדים וצריך מקום שיש בו הרבה אטרקציות והפעלות שיוכלו לשמח את הילדים ולתת להורים קצת שקט להנות בבר המשקאות למשל .באירועים פרטיים קטנים יכולים להתמקד בסוג מסוים של מטבח. אם רוב המוזמנים מאותה העדה יש מאכלים שבטוח ישמחו שיהיו בתפריט וניתן לקבל מאכלים מיוחדים בתיאום מראש. יש גם מענה לקבוצות המבקשות גלאט כושר
  • אירועים עסקיים – זה יכול להיות ערב חברה, יכול להיות מפגש גיבוש או כל אירוע אחר ובאירוע כזה חשוב לתת מענה לכולם בכל מה שקשור באוכל, המגוון צריך להיות רחב עם דוכני אוכל המדברים לכולם. לאירוע עסקי חשוב שיהיה במקום מערכת מולטימדיה טובה לסרטונים ומצגות עם מסכים גדולים ושהמקום ישדר מינימום של פאר ויוקרה.

אירועים קטנים בשרון

במהלך השנים כולנו זוכים לקחת חלק באירועים מיוחדים של האנשים שאנו אוהבים, החל ממסיבות ברית וכלה בחגיגות אירוסין או בחתונות. האירועים הללו מיוחדים ומשמחים פי כמה כאשר אנו בעלי השמחה וזוכים לחגוג ציוני דרך מרגשים עם בני משפחה וחברים שנמצאים לצידנו. ארגון של אירוע מכל סוג כרוך בתמרון בין כמה וכמה אנשי מקצוע ובין וכמה "סידורים" שונים שיש להשלים את ביצועם. לכן חשוב להיות מאורגנים כאשר מתכננים חגיגות ושמחות.

מועדים לשמחה – ארגון אירועים בצורה מושלמת

כאשר מתכננים אירוע מכל סוג שהוא, חשוב בראש ובראשונה לערוך רשימה של המוזמנים כדי שניתן יהיה לדעת את מספר האורחים שיגיעו לחגיגה. כדי לעשות זאת בצורה מסודרת, מומלץ לערוך רשימה ממוחשבת של האורחים בציון שמותיהם ופרטי הקשר שלהם. באופן הזה ניתן יהיה לוודא עם כל אורח האם הוא יגיע לאירוע ולדעת כמה אנשים יהיו בו.

לאחר שיש רשימת מוזמנים, חשוב למצוא מקום שיכיל את כולם ויאפשר להם לשבת וליהנות מהחגיגה שלכם. כיום ישנו טרנד של אירועים מצומצמים עם רשימת אורחים שכוללת את האנשים הקרובים ביותר לבעלי השמחה, ולמרבה השמחה תוכלו למצוא אולמות אירועים באזור השרון הפופולרי שבהם תוכלו לחגוג עד אור הבוקר. אולמות מסוג זה מושלמים עבור חתונות קטנות וגם חגיגות שאין בהן מאות רבות של אורחים, ולכן אולמות אירועים בשרון יכולים להיות מושלמים עבורכם.

מלבד זאת, אירועים קטנים ניתן לחגוג לא רק באולמות אלא גם בגני אירועים, ואתם יכולים למצוא גן אירועים בשרון שיענה על הדרישות שלכם לאירוע קטן. עבור חגיגות לאורחים צעירים, מומלץ שלא לשכור אולם או גן, אלא מועדונים לבת מצווה למשל, שבהם כולם יחגגו מבלי להרגיש שהאירוע רשמי יתר על המידה.

לאחר שתבחרו את המקום עבור האירוע שלכם, עליכם לארגן בידור, לבחור קייטרינג, עיצוב של מקום האירוע וגם צלם(שלא נדבר על ההכנות של הכלה…איפור מקצועי,בחירת שמלה ועוד). מלבד הפריטים השגרתיים הללו, מומלץ גם שתכניסו לאירוע שלכם פן אישי עם קריצה לאופייכם, כמו מזכרות אישיות לאורחים עם תמונה שאתם בוחרים, או למשל תאי צילום בהם באורחים שלכם יוכלו ללכוד תמונות של עצמם ולקחת לביתם.

ארגון האירוע המושלם לא חייב להיות מפרך או מלחיץ, אלא משמח ואפילו מרגיע. על ידי רישום מסודר של האורחים והפרטים שדורשים טיפול, וכן באמצעות מציאת מקום אירוע שמתאים לכם, תוכלו לארגן את החגיגות המשמחות בחייכם בצורה נפלאה וליהנות בהן כפי שמעולם לא נהניתם.

אירועים קטנים בשרון זה רק אצלנו. בחצר האחורית תגלו שאנחנו הפתרון עבורכם בין אם מדובר באירוע קטן ובין אם מדובר בחתונות גדולות

כתבות נוספות

מקומות לאירועים קטנים

כבר לא צריך לעשות אירועים בבית – מקומות לאירועים קטנים יש לא מעט סיבות טובות בהם נזדקק להקים אירוע בסדר גודל קטן ונעדיף במקום בבית

קרא עוד »

לחגוג בר/ת מצווה
עם מכבי תל אביב!

*כולל חדר VIP פרטי לכל האורחים.